well, well..

jaha ja. trodde ett tag att jag skulle bli sjuk, alltså riktigt sjuk. har ju inte fått i mig någon mat sedan i torsdags. och för er som känner mig är det ganska ovanligt. och eftersom jag inte fått i mig någon mat så var jag rädd att jag kanske skulle bli sjuk. du vet sådär som alla andra blir, som aldrig händer än själv. visst, jag hade väl någon magsjukegrej i fredags, men det var ändå i fredags. och har inte heller spytt sen i fredags. därför blev jag lite orolig. kände inte igen mig själv liksom. ja, ni fattar.
det gick till och med så långt att jag funderade på att gå till någon doktor..

men det verkar äntligen som att jag börjar att få ordning på aptiten. okej, inte ordning än. men jag sitter just nu och äter småkakor. så jag har ju fått upp suget lite iaf. och det känns bra. äntligen är jag på rätt vägar!

mat

kanske är det så att jag äter pga det beskedet jag fick tidigare idag. alltså att jag tröstäter. fast vad spelar det för roll just nu, huvudsaken är att jag äter.

lite jobbigt nu. vad ska jag göra? hur ska jag göra? det känns inte jättekul, men det är väl såna smällar man får ta helt enkelt..  men ändå, inte kul. inte kul alls..

- "stå på dig, annars gör någon annan det" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0