what would i do?

idag när jag kom hem var jag så trött, så trött. hade sovit dåligt, som vanligt, sedan jobbat och ville bara hem och lägga mig framför tvn. men först var jag tvungen att städa här hemma. så när städningen var klar hade jag verkligen sett fram emot att lägga mig framför tvn. så jag sätter på tvn och inte kommer där någon bild inte. blir förbannad, men är för trött för att hetsa upp mig. "okej" tänker jag och sätter på datorn. och inte funkar internet heller. snacka om att jag blir irriterad.
så där sitter jag och vet inte vad jag ska göra. vad gjorde de förr i tiden, när tvm och datorn (framförallt internet) inte fanns? hur klarade de sig? ja, jag vet att det låter ytligt nu. jag visste ju inte vad jag ska ta mig till. skulle jag lägga patiens eller vad? Ia bjöd hem mig till sig, men jag var ju alldeles för trött för att gå bort. stackars jävlar förr i tiden, de som inte hade tv.

tv

smart som jag var kom jag på att jag kunde kolla på dvd. så satte på en se and the city box och hade somnat gott till andra avsnittet.

kom precis hem efter Lugi-Guif matchen i Lund. ganska kul sak som hände. Lugi vann matchen och om Drott tappade poäng mot Redbergslid skulle Lugi slippa kvalserien. efter matchen väntar alla spänt på resultatet på den matchen. speakern berättar att det blev lika mellan RIK och Drott, vilket då betyder att Lugi slipper kvala.
men sen, när jag kommer hem står det på internet att det blev lika i den matchen. haha. stackars speaker liksom, jag hade velat skjuta honom. jag menar, när vi gick från hallen hoppade Lugi-killarna runt i en ring och var överlyckliga. aja, det är bara att ta nya tag.

2 dagar kvar.

- "först får man en säng man inte kan sova i och sen glömmer ni att väcka mig" -

so long.

Kommentarer
Postat av: mattias

jag såg drott matchen, har några polare som spelar där. Det var 13 sek kvar av matchen när drott tog timeout varpå de klämde in ett till :D
Sjukt spännande match!

2008-03-20 @ 11:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0