what's your point?


jag har en vän. eller nej, en bekant. denna bekanta måste komma ner med båda fötterna på jorden en dag. och det är snart. annars kan det gå illa, riktigt illa.. tyvärr.


det är så roligt. när man tycker att man har tappat allt, att allt är kört och det inte finns någon chans för en. då händer något som får en att tänka om.
var riktigt kul att spela igår. vi vann, mot Bjurslätt. de ligger typ femma, vi ligger elva. ingen trodde på oss. så det var så skönt. och alla var bra. hörde ni? alla var bra, inklusive jag själv. inte ofta man hör mig säga det. så passa på. haha. vill bara påpeka att jag inte säger att jag var grym och bäst åså, utan jag säger att jag var bra. äntligen släppte det framåt. thank God! :)
nu är det bara en match kvar. mot Kärra. fy. blir nervös bara jag tänker på det. kommer vara en jobbig och påfrestande match för mig. allt runt om kommer ta en massa energi från mig. men jag ska klara det ändå, det ska jag. men jobbigt kommer det att vara, på många sätt och vis.

ledig i helgen. skönt. ska städa och kolla lite handboll. gymma och sola också. skönt.

tänkt mycket på drömmen. betyder det något alls? eller var det bara en ball grej? vad vet jag egentligen.. ingenting!


cry-love
önskar faktiskt att jag hade så blåa ögon. vet att det inte är möjligt utan fusk. men ändå.


Vicktoria Brzuziewska är bra. bättre än vad hon tror..
(och du, jag tror att jag har lösningen på våra problem)

- "och jag är Mike Tyson" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0