where did everyone go?

haha. det var något sjukt som hände igår. men jag vet inte vad. alla bara försvann.

åkte runt under dagen och fixade massa ärenden. sedan hem och äta våfflor. gud vad gott det var!
fick sedan fixa mig snabbt, för pappa skulle köra mig till Jessica. vi dukade och de (Jessica, Maria och Carro) fixade sig. fick sedan åka in till svingeln för att hämta mina norrländska vänner Cissi och Moa. sedan satte vi oss och käkade god mat och god efterrätt. sedan körde vi lite ölspel och "gunga korven in i munnen". det gick inte jättelätt. men kul var det. vi smällde också lite ballonger.
sedan kom Moses, Oscar, Vladde, Claude och Paulo. och alla fick varsin namnlapp. så spelade vi lite mera ölspel och drack lite mera. sen skulle vi ta taxi in till stan. Cissi, Moa och jag skulle ta första taxin. Jessica, Maria och Carro skulle ta den andra och killarna skulle åka med Oscar. men sen kom bara Maria, Paulo och Claude in. och sen försvann killarna och sen försvann Cissi och Moa. så Maria och jag dansade röven av oss, bara vi två. och alla andra på dansgolvet förstås. tur att man kände så många. hehe.
och sen helt plötsligt börjar Maria att hångla med killen i mössan som hon snackat så mycket om. haha. så där står jag. tur att Wissel och Ogge och de var där.

sen ringde jag min bror och vi tog bussen hem. väl där träffade jag Alle och Emelie. 'det var inte igår'. och Emelie var sig lik. och mobilen hade gått sönder så hon visste inte hur skulle vakna idag. 

så nu ligger jag här i sängen och myser. ska väl snart börja fixa mig. ska till famå och fafa (som vi säger i Blekinge) på middag. sedan har Lax spelning ikväll. ska bli najs.

påskägg
varför händer det alltid mig? är det min karma? har jag ens någon karma?
dras jag till 'såna' kanske? eller dras jag ens? nej, det gör jag väl inte. känns inte så.
men vad vet jag egentligen? inte mycket alls. men en sak vet jag, det kan inte skada. verkligen inte. det kan bara vara trevligt. jag är ju en trevlig person, inte sant?
nej, jag har inga onda avsikter med detta, inte alls. jag lovar det. den här gången.


- "nu kom jag inte ihåg poängen" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0