you make me smile


jahopp. åkte igår och kom hem idag. inte precis som jag hade tänkt mig. men det var kul ändå.
åkte till Helsingborg igår för att kolla på RMB. Kim Marsch och gänget spelade. så satt med Lottis och sen pratade jag med Burre. åh, vad jag känner att jag saknar honom. killarna gick till semifinal och jag ville gärna kolla. detta betydde att jag skulle vara tvungen att gå upp skitatidigt idag. Burre erbjöd sig att låna ut bilen och Lottis bjöd på en plats på hotellrummet. efter en kort stunds övervägande bestämde jag mig för att stanna i Helsingborg. kunde ju ta mig en och annan öl då. haha.
så jag satt där med alla föräldrarna, och några till, och kollade på melodifestivalen. hörde inte så mycket, var ett väldans tjöt. sedan gick vi upp på rum 416. det var så himla kul. låg humor, dvs min humor. haha. som jag skrattade. tappade luften och lipade. men kul, det var det.
och imorse ringde klockan vid sju. fy, inte kul att gå upp då. men fick ju hotellfrukost, så tog inte lång tid för mig att fixa mig. sedan gick vi till hallen och Kärra förlorade. tyvärr.

så jag fick åka hem till mig. sa hej då till Burre och Lottis och gick till tåget. snacka om bra tajmat. var hemma ganska så tidigt.
käkade och tog en dusch. sedan stack jag till hallen för att kolla teamet-heid. Jennie, Emelie Bo och Marie kom dit. och Emelie var sig lik. haha. alltid lika kul att träffa henne. det var ett bra jävla tag sedan nu.
känner ju att jag saknar Jennie så himlans mycket. blir extra påmind om det nu när jag träffar henne. det är skitjobbigt på samma gång som det är skitskönt. svårt att förklara för er utomstående. men så är fallet.

E: - Varför pratar han skånska?
M: - Varför inte?
E: - Vaddå, är vi i Skåne nu?

haha. så klockrent.

pokal

varför vara bitter? man tjänar inget på det ändå. så jag tänker svälja min stolthet och bara vara. för om jag visar att jag inte bryr mig egentligen, då kommer jag kanske slippa kommentarer. men bara kanske. med honom vet man aldrig.. 

Grattis till guldet, Vickan och Malin! och alla ni andra..

- "han vet inte skillnad på naveln och rövhålet" -

so long.

Kommentarer
Postat av: allsvenskan 2008

Kika gärna in min blogg och kommentera.
http://fotbollsallsvenskan08.blogg.se

Ha en trevlig kväll! :)

2008-03-09 @ 18:59:31
URL: http://fotbollsallsvenskan08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0