yummi

jag är så trött, så trött. har sovit i nästan två timmar nu. var tvungen att sätta mig upp för att inte sova mer.
ska snart sätta igång en tvätt och plocka undan lite. ligger massa grejer på golvet sedan jag installerade in telefonen.
just det ja, har jag berättat att jag lyckades att installera min hemtelefon helt på egen hand? visst ringde jag hem och skrek på mamma när det inte fungerade, men hon kunde ju inte hjälpa mig så jag fick lösa det själv till slut. 

Cibrian
man vill bara rycka undan handduken..

haha. det är en liten kille på Americas Funniest Home Videos som är livrädd för skummet som kommer upp ur golvbrunnen när tvättmaskinen är igång. han lipar och ska slå sönder 'monstret' med en mopp. haha.

känns som att jag tappat tråden, att jag tappat meningen. men kanske är det inte så, utan jag kanske bara har bytt både tråd och mening.. men ännu en gång, vad vet jag? 

nu ska här sättas på hög musik och städas lite. 


- "man ska inte kasta get i glashus" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0