back in business

Äntligen tillbaka. Internet krånglar inte längre, vad jag vet..


Jag tycker det är skitkul att jag äntligen gått upp i vikt. Med äntligen menar jag att jag har försökt att å upp i vikt men att det bara inte har gått. Så nu har jag ju ÄNTLIGEN lyckats. Och jag tycker verkligen att det är kul. Men det är tråkigt när man inte längre kommer i sina favoritjeans, favoritshorts och favorittrekvartsbyxor (visserligen har jag bara ett par av sistnämnda, därav favoritskapet), då är det inte roligt längre. Vet inte vad jag ska ta på mig. Får knappt på mig mina hängsleshorts som jag köpte förra sommaren och bara använt en gång. Fast det är ju iofs självförvållat.. Men ändå. Vad ska jag göra nu då? Älskar ju verkligen alla byxorna.. Blä.
Men kommer inte gå ner i vikt iaf, absolut inte!
väga
Våga vägra väga sig barfota!

Ska på 80-talsfest på fredag. Morsan och farsan skulle kommit ner men kommer inte ner eftersom flygnissarna i Norge strejkar så pappa får ta bussen hem. Så då pallar de inte åka hit. Så då blir det fest för mig. Vet precis vad jag vill ha på mig, ska bara hitta det. Haha. Har iaf köpt ögonskugga idag. För 375 spänn. Men riktigt bra ögonskugga, ungefär 20 st i paketet och de kommer att hålla länge länge..
På lördag är det sedan Erotikparty ute i Svalöv. Frågan är bara hur jag ska ta mig till och från.. Men det löser sig (sa han som sket i Valhalla).

Träning sen så nu ska jag laga mat.

- "nu är turbon på!" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0