buttplug


Igår kväll då. Var ju på erotik-party. Riktigt kul var det. Sjuk humornivå, som alltid när Linda är inblandad..
Sen skjutsade Mattias och Linda mig hem.
Och jag hade tänkt att sova ut idag. Men så ringer Lollo vid elva, den jäveln. Så det var väl bara att vakna till. Låg och drog mig, lade upp bilderna från festen i fredags. Sedan började jag att städa lite. Hann inte städa så mycket innan Ia kom förbi och vi stack till gymmet. Efter gymmet var vi förbi marknaden en snabbis, köpte en donut. Åh, vad det smakade ljuvligt. 
Ia gick precis, vi lagade god mat som vi åt. Så tänkte lägga mig i badet en stund nu. Kanske somnar lite, hade vart skönt.

Fredagens outfit:
me

Sen förstår jag mig inte på människor. Måste man alltid skryta om sin partner? Några av de senaste människorna jag har träffat har varit extrema. Hela tiden nämna något om partnern. Typ: 'Johan gör så', 'Johan sa', 'Johan gjorde också'.. Ja, du förstår. Inte för att vara sån, men jag skiter väl fullständigt i vad Johan kan och inte. (kanske inte helt och hållet, men varför ska jag veta om allt Johan kan om jag inte träffat honom och aldrig kommer träffa honom heller) Säger man så för att folk ska veta att man har en partner och att man tycker den är bra? Eller vet man inte om att man skryter om partnern?
Och jag ställer mig frågan, är jag likadan? Kommenterar jag alltid allting med: 'så gör min partner' eller liknande? Isåfall ber jag verkligen om ursäkt. Har inte förrän nu insett hur irriterande det är. Hoppas verkligen inte att jag gör så.
Sen kanske det är så att man säger sådant för att man är stolt och vill att alla andra ska veta att man är det över sin partner?
Jag säger som jag sagt så många gånger för: Men vad vet jag egentligen?


- "måste man ta den på näsan?" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0