CHAMPIONS LEAGUE!


Ja ikväll gäller det. Ikväll avgörs det. Champions League finalen mellan Mancherster United och Chelsea.
Go United, go!

Man U

Och jag bara längtar till på fredag, är 80-tals fest då. Önskar att det var fredag imöra. Eller kanske redan idag. Jag vill göra det nu, fixa i ordning mig och massa. Det kommer att bli så fräckt. Så roligt.
Alla kommer att vara så sjukt snygga, det tror jag faktiskt. Bara man går in för det så blir det bra.
Åh, vad jag längtar!

Är sjukligt trött också. Skulle egentligen åkt upp och kollat på fotbollen med Linus och 'grabbarna'.  Men det blev ej så, och hade nog inte pallat det heller.
Snart börjar matchen..

- "jag har mitt på det våta vid Mölndalsbro" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0