feels like home

Såvitt jag vet fungerar inte mitt internet hemma så jag passar på att skriva nu när Jennie ändå håller på och hjälper Bosse.
Kan inte berätta om allt som skett de senaste dagarna. Men i lördags hade vi tester i Karlskrona iaf. Det gick väl sådär, mådde riktigt illa på första passet. Trodde att jag skulle dö. Men sen fick jag i mig min mat (plus Linas och Malins) och då mådde jag bättre. Förbättrade mig nog i nästan alla tester. Så det var skönt.
Efter testerna åkte Anna, Ia, Jonna och jag till Karlshamn där vi skulle göra Karlshamn by night. Ida och Lina kom också förbi. Så vi var ett litet gäng.
Väl ute var det riktigt skoj. Vi tog med oss kortleken ut, min smarta idé. Så satt vi på puben och spelade kort. Sedan blev det lite pussande och lite toabesök. Haha. Är inte så farligt som det låter, egentligen..

Så nu sitter jag iaf hemma hos min Jennie. Kom hit igår och då var bara Sara hemma så då passade jag på att snacka lite med henne. Sen kom resten av familjen hem. Jennie och jag hade mycket tid att ta igen. Vi snackade mycket (och grät en skvätt) och det var riktigt härligt. I love it! And I miss it tooo..
Hon är alldeles för underbar.

Ska väl åka hem så småningom. Jobbar ju imöra. Har förresten fått förlängt vikariat i 6 veckor till. Så jag ska jobba Juni ut. Gött!

- "H-O-C-K Hockey!" -

So long.


Kommentarer
Postat av: Linda

drygt när inte internet fungerar som det ska.

2008-05-19 @ 12:52:09
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0