it's over


Jag borde inte sitta här. Borde verkligen inte sitta här. Har så mycket att göra inför imöra. Borde först och främst äta något. Sen borde jag plocka undan, städa, diska, tvätta, vattna blommorna, klippa i t-shirten, måla naglarna.. Ja, en jävla massa. Men jag orkar inte.

Haha. Låter verkligen som att jag är en sån där 'tjej' tjej. Men det är jag inte. Jag borde bara måla mina naglar oerhört rosa. Eftersom jag ska vara väldigt rosa imöra på 80-talsfesten. Hittade ett par grymma rosa skor på Din Sko idag. Ni som vart inne där på senaste kan inte missat de. Ville så gärna ha de, men antingen var de för jättesmå eller för jättestora. Skit, verkligen skit. Men jag blir nog rätt så häftig imöra ändå.

Var en ny tjej på träningen idag, trodde jag. Pernilla hette hon. Jag kände verkligen igen henne, säker på att jag hade sett henne tidigare. Men jag kunde verkligen inte placera henne. Och inte förrän vi skulle passa kom jag på vem det var. Det var ju min passningskompis under den gångna säsongen! Shit asså. Haha.

Fick reda på en sak idag med. Skit också. Nu är det kört för mig.. Hade ändå en lite gnista hopp. Men nehe ne. Jaja. Faan.

Nu är det bara en dag kvar!

- "hon är världskänd i Sverige" -

So long.

Kommentarer
Postat av: sara

NU saknar jag dej.. hej hej

2008-05-23 @ 14:37:08
URL: http://saraviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0