never again


Aldrig mer. Nu säger jag sånt som alla andra säger: 'Jag ska aldrig dricka igen'. Men det är inte riktigt så jag menar. Jag ska aldrig dricka såpass mycket igen att jag sårar en av mina bästa kompisar. ALDRIG MER! Det är det ta mej faan inte värt! Känner mig så jävla dum. Även om det kanske blev ett litet missförstånd, så sårade jag ju ändå henne. Och det var verkligen inte med mening. Men skönt att vi kunde reda ut det så direkt ändå.

Kvällen igår var förövrigt kanon. Jonna körde mig hem från jobbet. När jag kom upp till min lya stod Anna i köket och gjorde mat. Så jag kom hem och satte mig, och blev serverad mat. Snacka om att ha det bra. 
Sedan gick Anna och Ola iväg och duschade. Ia och jag började att göra oss i ordning. Det blev rätt så mycket färg. Och Anna var ju hyffsat snygg i sin dress sen när hon kom tillbaka. Oh my God. (Jag lägger upp bilderna på Facebook sen för ni måste bara se)
Vi tog tåget in till Malmö. Snacka om att vi fick blickar på oss när vi spatserade i vår utstyrsel på Malmö central. Så kom vi till Håkis och satt där och tjötade, fotade och dansade. Sedan stack Ida, Anna, Ola, Ia och jag till en karaokebar och sen stack vi vidare.
Och sen är det halvdimmigt..

Vaknade i morse. Emma och Domme köpte alkoholmätare och Emma fick köra. När Lollo blåste blinkade alkoholmätaren rött och pep som faan. Det var faktiskt kul!

Förresten så går inte min ögonskugga bort från igår. Skrubbat som faan, men inte hjälper det.

Ska in i duschen en snabbis nu. Sen åker jag till Svalöv på erotik-party. Ska bli najs.

- "tåget går 57 över" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0