this I always will remember


Såja. Nu var det dags för studenter och sånt igen. Och det får mig bara att tänka tillbaka på förra året. Det var så jävla bra. Vill göra det flera gånger igen.
Igår när Carro, Malin och de andra sprang ut så ville jag bara hoppa in och vara med. Faan, lipade ju nästan.
Det blev mycket flängandes runt hela Göteborg igår. Först var vi på Lindholmen för att se Sandra hoppa ut. Sedan åkte vi in till stan och lunchade (på donken som vanligt). Efter det åkte Jessica och jag till Katrinelund och satte oss. Sen sprang alla ut. Och jag ville ju som sagt vara med. Sedan åkte Jeffan och jag hem till Sandra för att ge present. Sedan till Malin och sen till Carro. Så det blev mycket ätande, åt ju på alla ställen. Det var nästan som på julafton, när man bara äter och äter.
Sedan gjorde Carro och jag i ordning oss, åkte hem till mig en snabbis och sen in till stan. Behövde inte stå jättelänge i kö iaf. Riktigt kul att träffa allt folk igen. Och HAN. 
Blev ganska lugnt ändå igår. Iaf för min del. Vickan och jag skulle åka hem ihop fast jag åkte hem med Cacca istället. Undrar hur det känns för Vickan idag?

464390-58

Vad ska jag göra? Vad ska jag tro? Han säger en sak, alla hans kompisar samma sak. Men vad säger de andra? Jag vet varken in eller ut. Vad ska jag ta mig till? 
Tror ändå att jag skulle kunna tänka mig, fast inte om det är på den vägen. Gah, hatar sånt här. Varför ska det jämnt hända mig?
Blä, fuck fuck.
(låter väldigt deprimerad, är mer trött på skiten bara)

Ska ut och äta med Jeffan och Palle idag iaf. Den gyllene trion. Ska bli skönt att få koppla av ihop med de. Love it! Det är vi hela helgen, så är det bara!

- "har du någon gång spelat Twister naken?" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0