today it's her day

Idag fyller hon år, världens bästa Jennifer. Tänkte först skriva världens bästa Jeffan, men det finns ju bara en sådan så den kategorien hade ju inte varit så svår att vinna. Fast hon hade ju vunnit den kategorien ändå.
Ah, det är helt obeskrivligt hur bra jag tycker att hon är. Det är ingen idé att jag ska sitta här och förklara för er. För ni fattar inte, knappt att jag gör det själv. Men Jennifer vet att jag tycker om henne så jävla mycket. Det gör hon, för det har jag både bevisat för henne, och berättat för henne.

Jeffan

det finns människor som bryr sig, människor som berör
men ingen får mig att känna så som du gör
du finns vid min sida, alltid där för mig
du är mitt ljus i mörkret, du är min högra hand
du visar mig vägen när jag inte hittar hem,
sträcker ut en hjälpande hand när jag faller

Jennifer, utan dig är jag ingenting!

- "ett äckel, flera äcklar" -

So long.

Kommentarer
Postat av: Carro

Nämen heej !
Ja det samma, fast vi drog lika snabbt igen. Var ju jätte lite folk. :D Jag har köpt de på Gina. Men det är två linnen, ett vanligt vitt sånt långt, och det spetts linnet över. de finns i flera färger. ;) Kul att du gillade de:D Hade du det skoj igår då ? puss !

2008-05-11 @ 12:10:11
URL: http://carolinec.blogg.se
Postat av: Carro

Aa du får nog skynda dig lite då ;) För det var ett tagsen. men ja tror de finns i svart, rosa, vitt, grönt åh blått. men dom två sista är jag inte så säker på.Hoppas du hittar dom :) men bor du inte i malöm eller något sånt ? Pusss

2008-05-13 @ 10:50:06
URL: http://carolinec.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0