what happened?

Efter påtryckningar från folk så får jag väl uppdatera här lite.

I onsdags, valborgsmässoafton, åkte jag till Frölunda för att käka middag med Maria, Jessica, Carro och Berra. Efter vi käkat gjorde vi oss i ordning och åkte in till stan. Vi skulle vinka till Aleks på Viktoria så vi fick göra en U-sväng. Det var inte jättepopulärt för Berra i hennes bil. Men vi i min bil hade kul. Sedan gick vi till Chez och där träffade vi lite folk. Så där satt vi och snackade en stund. Stack därifrån när uteserveringen stängde. Körde hem Jessica och satt utanför hennes hus och pratade en stund. Sedan åkte jag hem och lade mig.

chez
Chez by day..

Och i torsdags var det SM-finaler i handboll ju. Catta, Jeffan, Nathalie, mamma och jag gick och åt innan matcherna. Sen kollade vi på matcherna och träffade massa, massa folk. För mig blev det en jävla massa smsande också. Men det var kul. För er som inte vet så vann Skövde, ganska så oväntat, damfinalen och Hammarby, ganska så väntat, herrfinalen. Efter det åkte bror, Mikael och jag till Gamlestaden för att bowla. Jag kom tvåa, så jag var iaf inte sämst även om det kändes så.

Igår var jag på gymmet med Vickan. Det gick väl bra, har iaf träningsvärk idag. Sedan spelade vi fotboll ett tag. Efter det gick jag hem och åt. Sen kom Elin och Jeffan och vi fixade och drack upp oss. Åkte in till stan och tog ett glas eller två på Chez, sen begav vi oss till Park. Var kul till en början, sen var musiken kasskass. Så vi gick till Donken och åkte sedan hem.

Jeffan åkte precis. Ska hem till Maria snart och lämna en liten present, kan inte gå med ut och äta idag.
Sen får vi se vad som händer ikväll, om det blir någon utgång eller inte. 

- "punghäng" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0