why did you have to go away from home, me love?


I lördags var Jeffan, Vicktoria Brzuziewska och jag ute. Var på Park. Där träffade vi massa gamla Katrinelundare. Vickan försvann efter en stund och Jeffan körde väl hem mig vid tre tiden?
På söndagen var vi hos farmor och farfar på fika, farmor har ju fyllt år. Sedan en snabbis upp till landet för att säga hej till mormor. Efter det körde jag ner till Eslöv. Hämtade Ia och vi kollade på en av CL-finalerna. Efter en stund kom även Anna förbi.
Upp tidigt på måndagsmorgonen. Körde till jobbet där vi var ute hela dagen och jag lyckades att bränna axlarna. Efter jobbet körde jag i ilfart hem till Kärra igen. Snabbt fixade jag mig och sen hämtade Jeffan mig och vi åkte in till stan. Skulle ju ha en överraskningsfest för Viktoria Oldsberg hemma hos hennes pappa. Vi kom dit kanske 10 minuter innan Vickan kom dit. Skönt, trodde att jag skulle komma efter henne.
Men det blev en lyckad överraskning, för hon blev verkligen överraskad. Hon hade absolut inte anat någonting, sa hon iaf. Och jag kände mig dum som ljugit för henne och sagt att jag inte var i Göteborg, men jag kunde ju inte avslöja allt. Så käkade vi pizza och drack cider, öl och vin. Efter ett bra tag var vi bara fyra kvar så vi gick ner och satte oss på Chez och tog fyra glas. Två till Alice och två till Vickan. Daniel och jag satt bara och tittade på. Nästan iaf.
Sedan gick vi upp till Ingvar's och käkade skorpor med yoghurt och skinka. Alice åkte hem och jag ringde min pappa. Gurkan hann återvända innan jag åkte också.
Men det var oerhört skönt att träffa henne igen. Har inte träffat henne sen i slutet av juli. Så saknat henne har jag verkligen gjort. Hon är så jävla underbar. Hon har liksom varit på andra sidan jorden, men ändå varit en av de som brytt sig mest och hört av sig mest sen jag flyttade. Det kallar jag RIKTIG vän!

Viktoria
Isn't she lovely, isn't she wonderful..?


Så åkte jag ner hit till Eslöv igår igen. Jävla farandes hit och dit kanske ni tycker, men vad gör man inte för sina vänner? 

- "inte riktigt att ståle på" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0