310

Jag är trött som faan. Fast, det är jag väl alltid när jag skriver här?

 

Kom precis hem. Har varit en hektisk dag idag. Åkte till jobbet vid sju och var hemma vid kvart över fem, halv sex. En snabb vila innan det var dags att fräscha till sig något innan matchen. Kunde inte gå som på jobbet, det funkar inte. Tog sedan bilen upp till Lillekärr för att kolla den matchen som jag egentligen inte skulle kollat. Men nu blev det så. Kärra vann. Men förstår inte hur S-hofs tränare tänker. Jag tänker inte säga vad jag känner, då tror alla bara att jag fjäskar. Men varför skulle jag fjäska för? Tror inte att någon tycker om mig varken mer eller mindre för det.

S-hof bytte iaf ut en av de bästa spelarna när de höll på att komma ikapp. Väldigt knepigt.

 

Kärra vann iaf, tack och lov. Carro var grym och blev utsedd till matchens lirare, helt klart. Bella också för den delen. 12 baljor, när hände det mig senast?

Efter matchen åkte Carro och jag hem till mig, Carro duschade och jag kollade på Fredag hela veckan. Therese kom och skulle hämta oss när Carro spelade piano och sjöng. Älskar det, det får hon alltid göra när hon kommer hit. Sedan åkte vi till Donken och käkade lite. Efter det var det dags för bowling. Och ni kan ju bara gissa vem som vann! Just det, jag vann. Fick 310 poäng. Enkel match.

Men när jag kommer hem, istället för att gratta mig så frågar mina föräldrar vad jag fick för högsta poäng på en serie. Vad spelar det för roll, jag vann ju! Vem bryr sig om halvtidsresultatet, det är ju resultatet när matchen är slut som räknas.




Aja whatever. Ska upp tidigt imöra. Åker härifrån vid nio. Ska plocka upp Abba och Elina på centralen och sedan bär det av neråt. Ska bli kul, verkligen jättekul! 


- "vi tävlar mot dig" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0