give me a break

Vad gör jag uppe nu? Varför kan jag inte somna om?

 

Jävla jävel. Vaknade kvart över sju, pigg som en mört. Hur pigga de nu kan vara.. Låg i sängen ett tag, kände sedan att det inte tjänade någonting till. Så gick upp och satte mig i 'mitt vardagsrum' häruppe. Ville ju inte väcka Jennifer.

 

Match igår. Mot Kungälv. Var jag med och spelade? Nej. Satt jag på bänken och såg laget förlora? Ja. Men jag kan inte säga annat än att Kungälv förtjänade det. Det gjorde inte vi. Inte mycket som stämde där ett tag. Men sånt är livet, och jag får spela idag mot Backa. 

 

Sedan blir det nog utgång med Ankan och Steffi, någon mer kanske?

Aja, är fortfarande irriterad över saker igår. Inte bara förlusten. Det finns så mycket mer. Men orkar inte ta det här och nu.

 

- "if I were a boy" -

 

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0