good night?

A-lagt vann idag, mot Lysekil.

 

Kanske inte jätteoväntat. Trodde dock att det skulle bli 33-30 där i slutet. Eller var det bara för att hetsa Maggan?

Nu har hon fått veta hur jag känner, att jag älskar henne. Men man måste ju älska sin svärmor, annars skulle det ju aldrig funka..

 

Nej, nu är jag trött och svamlar.

Jobb och träning imöra. Sen snabbt till någon hall för att kolla S-hof och Hisingen (?). Tror det var de som skulle spela, men har ingen riktig koll. Det är Palle som lurar iväg mig på handboll. Fy faan för henne.

Efter det åker vi hem till Palle och packar, sedan far vi hem till mig. Väl då får jag baka. Slutar ju på jobbet på fredag. Har inte fått förlängt vikariat. Så då får jag ju bjuda på lite gott på fredag. Hoppas bara att det går fort att baka. Pallar inte att vara uppe länge imöra.




För på fredag kommer hon hit, Soffie Soffson. Soffsoffsoffsoffisoffipropppropp! Ska bli så härligt. Blir Liseberg på fredag och Lager 157 på lördag. Kanske hinner vi också hälsa på hos Werner. Sedan blir det utgång med Jeffan, Carro och kanske Vickan. Eller ska vi kalla henne Wickan?




Apropå Vickan träffade jag en annan Vickan idag. Vicko, min Vicko. Viktoria Oldsberg. Fikade och shoppade. Pratade massor. Faan vad jag har saknat henne. Och så åker hon igen. Den här gången till Asien. I minst tre månader.. Men nästa gång hon kommer hem ska vi ses oftare, det lovade vi varandra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0