heaven's on fire

Jag förstår inte. Hur kan man ens välja Idol framför Doobidoo!?

 

Mycket mer underhållning i Doobidoo. Mycket mer musik. Mycket mer bra musik. Mycket mer allt. Älskar det. Sen är Lasse Kronér så jävla härligt bra!

Men det blir en sista halvtimme Idol innan Fredag hela veckan. Temat i Idol idag är väl inte mitt favorittema precis. Även om vissa av låtarna är bra.




Hur kan man förövrigt INTE ha sett Snowroller? Finns det någon mer i Sverige som inte sett den? Snälla säg till isåfall, för tvekar på att det finns några fler..



Blev förresten inget grönsakshackande för min del. Fick sköta köttfärsen istället. Hade jag inte vetat bättre så hade jag trott att mamma inte litade på mig, inte trodde att jag kunde hacka grönsaker. Men så är inte fallet. Hon är bara rädd att hon inte ska få grönsakerna så som hon vill ha de. Därför får jag sköta köttfärsen, för den kan man väl bara få på ett sätt? Om man inte kryddar med kanel som en före detta vän till mig gjorde..

- "har aldrig sett den" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0