i don't wanna know..

Trött och jävlig. Det är vad jag är just nu.

 

Åkte och solade efter jobbet idag också.  Det gäller att ligga i. Ska sola imöra med. Tänker lite att om jag solar så syns det inte lika lätt att jag är sjuk, då ser jag inte så blek ut.

Har varit och kollat på handboll idag. Heid-Önnered. Heid vann rättvist. Hejade på de. Carro speciellt. Var kul att se Frida Björkroth studsa runt på planen också. Hon gjorde ju mål också, 100 procentig. Inte illa för en debutant som inte fått spela något de senaste månaderna.. Vi hejade på henne!

 

Vad snackar jag om? Ja, inte vet jag. Ska gå och lägga mig nu, svamlar ju bara.

Hoppar träningen imöra, tror jag. Har ont i ljumsken. Och eftersom jag ändå inte ska spela någon match i helgen kan jag likaväl hoppa över träningen. Inte så att jag behöver träna för att få spela då liksom.. Får väl bli en lite löprunda eller cykling. Sen styrka på det.

 

 

Kollar förresten på 'Världens härligaste män'. Detta avsnittet passar mig. Handlar om bad boys. Och ni som verkligen känner mig vet ju att jag bara faller för bad boys. Ska försöka tatt reda på varför när avsnittet är slut och jag ska nanna gott.

 

 

- "hon kan inte skjuta hårt, men hon kan lobba!" -

 

So long.


Kommentarer
Postat av: Frida, den lilla ;)

Gu va gulligt skrivet, va glad jag blir :)kram

2008-11-12 @ 22:58:19
URL: http://fridabjorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0