i have to move on and leave you behind

Sitter hemma och lyssnar på 'nu tändas tusen juleljus'. Efter att ha sett Liserbergsreklamen blev det så.

 

Lite jobbigt att sjunga i Carolas höga toner bara. Och speciellt när jag är förkyld som ett as. Men jag gör så gott jag kan, ingen kan säga något annat.



Snygg är hon!

 

Egentligen borde jag packa nu, men orkar inte. Vill gå och lägga mig. Måste ta bussen till jobbet imöra, pappa ska byta däck på bilen. Men han gör ju det för min skull. Efter jobbet blir det snabbt hem och packa, sen får jag nog åka. Har en lång resa framför mig. Men ska se till att vara nere i Karlshamn vid elva tiden. Sedan ska jag bara mysa sönder, hoppas jag.

På lördag är det fest. Och det ska bli så kul. Men jag får ta det lugnt med drickandet, ska ju köra hem på söndag. Men det gör inget, jag tar det gärna lugnt med drickandet. 

Kan ha kul ändå, trot eller ej!



Nej, nu får jag packa. Eller lägga fram åtminstone. Så slipper jag göra det imöra, då kan jag sova middag istället. Så jag orkar köra ner. Missar tyvärr matchen imöra, men det är det värt.


- "jag är inte otäcksam" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0