i lied

Jag ber om ursäkt, men jag ljög igår.

 

Jag ljög för er när jag sa att jag inte bryr mig om jag får spela med div 1 laget eller inte. Det gör jag, jag bryr mig jättemycket. Här sliter jag som ett djur, får höra att jag är nära, att jag inte har många framför mig. Folk blir skadade, folk blir sjuka, jag tränar om jag är skadad eller sjuk. Vad får jag för det? INGENTING? Eller nej, ingenting är fel att säga. Jag får snygga kläder och väskor. Men inte så mycket mer.




Jag pallade inte sitta kvar vid middagen efter träningen idag. Vet inte varför jag höll på att lipa, är väl för att jag är så jävla trött på det här. Av vilken anledning lägger jag ner flera timmar om dagen, i veckan, i månaden, om året? Varför? Är det värt det? Jag tränar på och sliter som faan, men får bara spela i div 2. Visst, jag kanske inte är bättre än div 2. Det säger jag inget om. Men när man får höra att man snart är där, i div 1, så tror man ju på det. Men varför får jag då inte spela där, när tillfället väl ges? Har jag gjort något fel utan att veta om det? Är bara trött på det här nu.

 

Inte undra på att man vill lägga ner. Men samtidigt så älskar jag att träna, älskar att gå till träningen. Men träna kan man ju i värsta fall göra på egen hand..

 

Känns väldigt lockande att flytta. Där finns det ju någon som är intresserad av mig och det jag kan göra. Men vi får väl se hur det blir med det hela.. Jag får ta en dag i taget, finns inte så mycket annat att göra.

Ska kolla om de har några bra kurser där jag kan läsa eller så..




- "men hon är bra" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0