i should be sleeping

Jag borde sova nu. Men är inte trött, konstigt nog.

 

Men jag lär ju vara trött imöra. Skönt att jag går upp till bamba och äter då, så kan jag vila på min rast. Aldrig fel.

Har skickat mina sista bilder från Kroatien till Jessica idag. Och sen fick jag ta emot hennes. Åh, vad jag vill tillbaka. Helt underbara bilder, och filmer. Filmen på mig när jag dansar naken kan nog vara den bästa film jag sett. Haha. Och nej, den kommer inte visas. Fast egentligen hade jag kunnat göra det, inte så att jag skäms eller så. Men det är ju det att när jag blir lite äldre så kommer jag ju att bli känd (visst, är ju redan rätt så känd). Då är det dumt att ha en nakenfilm på sig liggandes på internet som alla kan ha tillgång till.

Iaf, helt underbara bilder. Älskar redan.

 

Tack alla ni som inte störde mig under Fotbollsgalan (ni kan börja höra av er nu). Det var bara Vickan som inte förstod: 'stör ej!'. Men man får ju ha lite överseende med henne. Hon är ju inte riktigt som man ska.

 


Vart var Lotta Schelins pris idag? Vad sägs om diamanbollen? 

Utan henne i landslaget, hur hade det gått då?

Fy, juryn. Fy!

 

- "det har inte hänt många, men det har hänt mig" -

 

So long.


Kommentarer
Postat av: vickan

jag förstår allt, jag bara ignorerar det ;)

2008-11-17 @ 23:23:36
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0