i'd be in trouble if you left me now

Nu har jag ätit, både ärtsoppa och tårta.

 

Ni får tycka att det är äckligt, ni får tycka att jag är äcklig. Jag bryr mig inte. Jag tycker om det, och jag står för det. De frågade ju mig på jobbet om det fanns något jag inte åt och det ända jag kunde komma på var lakrits. Men de menade mat, och jag kom inte på något. Men det är ju en bra egenskap.

 

Så när vi satt där och åt, nästan hela familjen, tyckte jag att det var lite kallt. Mamma sa åt mig att sätta på mig en tröja, men jag pallade inte att gå upp och hämta en tröja. Så istället gick jag ut i hallen och hämtade vantar och min Kalas Puffar mössa. Så satt jag med den och åt. Måste sett riktigt kul ut om man gick förbi och tittade in. Jag vet, jag är inte riktigt som man ska. Men det är jag så gärna.

 

Vickan har försökt peppa mig. Vet inte om det blir bra, men det hjälper iaf lite. Vad hade jag gjort utan henne?



Vickan, jag bjuder på de! 

 

- "jag vill känna att jag lever" -

So long.

Kommentarer
Postat av: vickan

hahahah kul att du bjuder på de, men gör jag de?

2008-11-20 @ 22:43:04
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0