i'm in love with an alien

Ja, jag är trött idag också. 

 

Kom precis hem från min mormor. Min älskade mormor. Hon fyller 90 år idag. Fatta eller, 90 år! Var trevligt, träffade folk jag inte träffat på länge. Men ännu bättre kommer det bli på lördag. När alla kusiner (utom Andreas) kommer hit med respektive åså. Ska bli så jävla kul. Längtar. Visst, vi är inte så många kusiner. Men vi blir iaf 17 personer. 

 

Och nej, det blir ingen match för mig på fredag. Tråkigt, men sånt är livet. Har börjat vänja mig vid att inte få chansen. Så nu bryr jag mig inte längre, faktiskt. Men lirar på söndag iaf, då ska de få stordäng!

 

Tittade på Sverige-Holland lite. Var faan är Wiland, årets målvakt? Varför i helvete fick han inte ens chansen? Blir så trött, testa något nytt. Speciellt när Isak släpper in 3 bollar. Tur att det bara var träningsmatch..



Näe, nu ska man nog lägga ifrån sig datorn. Men kan säkert inte somna. Vet inte vad som hänt med mig. Jag är ju egentligen ingen nattmänniska, jag är mer morgonmänniska.

Hinner inte vila innan träningen imöra heller. Måste till systemet, Hanna har beställt lite dricka. Hon kallade mig till och med älskling, och då kan man inte neka henne.

 

Vickan, kan vi inte gå och kolla på 'Quantom of Solace' igen? Den var ju så himla bra!

 

 

- "jag orkar inte somna för när jag vaknar måste jag jobba" -

 

So long.


Kommentarer
Postat av: vickan

hahhahaha ledsen men den filmen blir nog inte ens bra om vi ser den igen

2008-11-19 @ 23:06:03
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0