infinity

Börjar bli riktigt hungrig. Men mamma har somnat i soffan.

 

Hon var ju ute igår, var hemma runt tre. Sen var hon uppe klockan sex för att bege sig till jobbet, så är ganska självklart att hon är trött. Hade jag också vart. Minns när jag var på tisdagsklubben i somras, när Emelie fyllde år. Var hemma vid tre tiden, sen var jag uppe igen vid sex för att jobba. Den dagen var en jobbig dag vill jag lova.

Funderar på om jag ska börja laga maten så länge, men är rädd att jag väcker henne då. Och det är inte snällt. Vet ju själv hur irriterande det är att bli väckt när man vill sova..

 

Kan ju börja med att hacka grönsakerna. Det är ju något jag kan, man har väl jobbat i kök..

Gör förresten världens godaste pizzasallad, så är det bara!



Kanske ska lägga mig för att vila lite jag också. Hade vart jävligt skönt.


- "din jävla murva!" -

So long.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har alltid undrat hur man gör pizzasallad, så vad bra att du vet det så att du kan bjuda mig på det nån dag :D

2008-11-07 @ 19:59:02
URL: http://emelielindenhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0