maybe I didn't love you?

Or maybe you never loved me..

 

Sjungit på den sången sedan Vickans jävla mobil ringde.

Jeffan kom och hämtade mig efter jobbet idag. Snacka om att vara snäll. Inte så att det är på vägen liksom. Men jag hade gjort samma sak för henne, det vet hon.

Träningen gick bra, fick in några riktiga fullträffar. Palle sa till och med att jag kunde gå hem efter ett snyggt skott. Sedan ut och springa i mina nya skor, som blev sketna. Crap.

 

Kollar Simon & Thomas nu. Det låter så kul när Simon snackar, blandar ju svenska ord med engelska i sina meningar.

Efter det blir det CSI, sedan är det god natt som gäller för min del. Upp tidigt imöra, börjar sju. Sedan hem och sola, vill ha lite färg till helgen.

Jag gillar den gula färgen de målade med precis i Simon & Thomas. Men det vet väl ni som vart i min lägenhet i Eslöv, orange i köket. 

Jävla snyggt!

 



 

Blev lite irriterad idag när jag fick ett sms av en som ville ha hjälp av mig. Visst, jag hjälper honom gärna. Men förstår inte hur han kan med att be mig om tjänster. Jag borde inte hjälpa honom förrän han gjort det han ska göra, det han är skyldig mig. Förstår inte hur han kan med. Och om jag hade sagt som jag verkligen känner så hade han blivit förbannad. Men det har du inte rätt till! Jävla jävel.

 

Jag längtar så till på fredag. Jättemycket! Älskar, älskar..

 

 

- "nobady puts baby.. in the corner" -

 

So long.


Kommentarer
Postat av: Micaela

Hur vet du vart jag ska ? :) erkänn roligt? jag hoppas verkligen att du skulle rösta på mig ;)

2008-11-11 @ 09:20:56
URL: http://meklindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0