my grandma is the greatest

Är trött idag också. Men måste hålla mig vaken till Brothers & Sisters.

 

Imöra efter jobbet blir det att åka till mormor. Hon ska ha uppvaktning hemma hos sig, drop-in. Hon fyller 90 år. Ja, det är rätt så mycket. Så det blir inget vilande för mig imöra iaf.

 

Och på fredag kommer de hit. Mina kusiner. Okej, alla kommer inte hit på fredag. Men Peter och hans familj, de ska bo här över helgen. 'den perfekta familjen' som Elin kallar de. Ska bli så kul att träffa de igen, har inte träffat de sen i somras. De bor ju i Skåne och Patrik (Peters bror) och hans tjej bor i Stockholm. Men det blir alltid lika kul när vi ses. Vi ska ha kalas hemma hos oss för mormor på lördag.

 

Ska kanske spela match i Eksjö på fredag, får reda på det imöra. Så isåfall får jag inte träffa de förrän på lördag. Men det kan det vara värt.



jag vet, är så jävla snygg!

 

Förresten så vill jag inte tvätta mig i mitt badrum imöra bitti, vill inte skitna ner mitt handfat. De har ju gjort det så jävla rent. Får bli att jag går ner imöra bitti till mammas eller pappas toalett och tvättar mig där. Haha jag vet, jag är knäpp. Men det är jag så gärna.

 

 

- "Lö" -

 

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0