saturday morning

Vad är det med mig och lördagsmorgnar?

Det är första lediga morgonen på hela veckan, det är då man borde sova länge. Man borde sova ut. Men nej, istället vaknar jag klockan åtta. Hade hellre vaknat vid åtta på söndagsmorgonen. För då är man trött på kvällen och kanske somnar tidigt. Men jag vill inte vara trött på lördagskvällen.  Faan också. Men jag klarade mig förra veckan, kanske gör jag det ikväll också. Och så är jag skittrött hela söndagen istället.. 
Den som lever får se.

Och hade jag inte haft match idag så hade jag kunnat gå ut och springa en runda. Och eftersom jag har ont i halsen också, verkar det dumt att gå ut och springa nu när det är så kallt. Det gör det bara värre. Och onödigt att förvärra mitt halsont innan matchen..


- "den gör det rinnande tjockt, och det tjockande rinn" -

So long.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha toppen! Haha nä det är inte "länge leve kärleken"morbrorn som bor här, utan den andra -låtskrivarn ;) Bilden jag hade i det inlägget är däremot när jag sjöng länge leve kärleken på deras bröllop.. :)

2008-11-08 @ 10:37:14
URL: http://emelielindenhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0