take it easy

Äntligen fredag!

 

Och idag ska jag bara ta det lugnt. Älskar att inte det är någon match överhuvudtaget idag. Så idag blir det bara jättelugnt ihop med mamma. Vi ska käka tacos och möla i oss chips. Så jävla gott.

 

Imöra är det match. Förkyld som faan, så får se hur det blir med det. Men känner jag mig själv så kommer jag vara med. Om jag nu kommer ihåg vilken tid samlingen var?

Efter matchen är det ännu oklart vad som händer. Antingen blir det utgång eller så blir det lugnt igen. Men två kvällar i rad, låter inte jättekul. Men skönt, och välbehövligt.  Ja, vi får väl se. Går vi ut så tar jag nog det lugnt ändå. Behöver inte supa sönder för att ha kul. Faktiskt inte. Även om det är kul att supa. Shit, vilken alkis jag låter som.

 

Näe, ska åka upp och hämta mamma på centrum nu. Hon har handlat mat och vill inte gå med allt, speciellt inte i regnet. Och det förstår jag. Hatar regn!



- "åh, jag älskar Robyn!" -

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0