the line is a dot to you

Förkyld. Så jävla förkyld. Träningsvärk. Sån jävla träningsvärk.

 

Var på Sportlife med Tanja igår. Vi tog det ganska lugnt, vi skulle börja lite försiktigt. Maxade ben. Och idag känns det jävligt mycket. Jag har inte kunnat gå ordentligt idag, än mindre springa. Ni skulle sett mig på träningen. PG skrattade åt mig hela tiden.

Efter Sportlife åkte vi hem till Tanja och åt lite. Hela familjen var hemma till slut, alltid lika trevligt. Man är verkligen uppskattad hos de. Saknat de en jävla massa.

Tanja och jag ska iaf gymma på Sportlife varje onsdag. I stort sett varje iaf.

 

 

I lördags var vi ute förresten. En jävla massa folk. Men Steffi kom inte in på mitt leg på Chez så några stack till Bryggeriet. Linn, Steffi, Annie och jag stack till Gretas. Har alltid velat gå dit, alla säger att det är så jävla kul där. Och det var det, så jävla kul. Det är så skönt, ingen har fördomar och ingen kollar snett på någon annan. Hade iaf jävligt kul. Annie och Steffi hade kul åt något/någon när vi låg i Maggan och Classes säng och jag hade telefonsex. Iaf enligt de.

 

 

- "han hade landat i Poseidon" -

 

So long.


Kommentarer
Postat av: carrii

nä, min micke:)

2008-11-06 @ 20:17:07
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: steffi

hahaha, bästa skämtet på länge!

2008-11-06 @ 21:38:39
URL: http://stephaniek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0