some questions

Hände mycket igår.


Först spelade jag match. Förlorade med tre eller något. Domarna hade nog bestämt innan att vi skulle förlora. Men det ger inte någon, varken våra ledare eller spelare, rätten att agera som vi/de gjorde.
Åkte sedan hem till Carro med Jessica och käkade pizza. Fixade oss åså. Sedan kom Frida och Micka också. Satt och tjötade. Kom in på ett intressant, men inte så kul ämne. Men såna ska man prata om också..
Åkte sedan in till stan, satte oss på Chez för att bara ha det jävligt skönt. Och det hade vi. Vi hade det skitkul, speciellt när musiken kom igång.

Så helt plötsligt får jag ett sms av en snubbe där det står: 'ta hand om syrran ikväll. jag återkommer'. Då tänkte jag först bara att han var söt som brydde sig så. Men sen fick jag ett till sms, och hans syrra också. Och det var inget roligt sms. Jag fick en stor klump i magen, undra då hur det kändes för henne? Vi stod utanför och snackade, sedan åkte vi hem till hennes brorsa och fick reda på sanningen till slut. Så vi tillbringade natten hos honom.



Usch faan. Det är faaninte rättvist det här. Det är ingen som förtjänar att bli behandlad så. Meninte så konstigt att hon tror att det är något hon gjort, eftersom det inte ärförsta gången som hon drabbas av det här. Jag blir så jävla förbannad! 

Hur i hela fridens namn kan man göra såhär? Hur kan man med? Och varför?

Ja, det är många frågorsom rör sig i ens huvud, tänk då i hennes huvud.. Fy faan asså!

 

 

- "jag vill sätta upp en plansch där jag berättar om det" -

 

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0