drop it like it's hot

Jag är trött. Ochsliten. Och har tappat det. Har tappat motivationen..

 

Ska bli skönt att åka i väg till helgen. Ska till familjen Fagberg i Karlshamn. Älskar att vara hos den familjen. Där känner man verkligen att man är uppskattad. Känns så himla skönt.

 

Segt att träna på söndagar. Man hinner inte hitta på något. Har bara legat hemma och väntat att klockan ska gå. Men i gymmet gick det bra. Martina fick vara med mig, så det blev hårt för henne. Kommer nog ha träningsvärk imöra båda två.




Kalmar tog SM-guld idag(Grattis) och Blåvitt kom trea. Alexandersson gjorde mål i sin sista match i Blåvitt. Yeey! Han är en stark profil och det kommer kännas konstigt att inte se honom spela fotboll längre.. Snyft

 

Har tappat det, kan ha och göra med att man inte får någon respons på det man gör.. Jag sliter som ett djur och jag gör så gott jag kan. Men om jag inte får höra att jag gjort bra ifrån mig, så tror jag att jag har varit kass. Jag vet att det inte behöver betyda så, men det är så jag tänker. Och så länge ingen säger typ: 'bra jobbat idag', 'du var duktig idag' eller ’du kämpade bra’ eller något annat, vad som helst, då tror jag att jag har vart kass. Jag tror inte att jag vart bra utan att ha utmärkt mig sådär extra, utan tror att jag är kass. Och tror man jämt att man är kass, då är det inte konstigt att man tappar motivationen..

 



Måste bara säga att:

* Musiken på 'Ensam mamma söker' är bara för bra. Riktig sån härlig Svenne-musik. Och när det gäller musik är jag ibland en sån riktig svenne. Men det är jag så gärna. Vet att Johanna och Lasse hade skakat på huvudet om de hade läst detta.

* Min jacka har kommit tillbaka från kemtvätten.Älskar den! Så skönt att ha den hemma igen. Min blåa fina vinterjacka. Har saknat den..

 

 

- "jag har sån kropp som han Matthew Mckonna" -

 

So long.


Kommentarer
Postat av: vicko

man kan visst vara sugen på nötter och russin, för tillsammans blir de en mumsig blandning!

2008-11-09 @ 22:18:23
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0