partypeople

Kommer hem och möts av en annorlunda doft. Det luktar rent.

 

Inte så att det brukar lukta illa eller sketet hemma hos oss. Men nu har de varit här och städat vårt hus. Och det luktar verkligen renhet. Svårt att förklara hur det luktar, men ni som vet hur det är när det är riktigt rent ni vet också hur det luktar då..

 

Helgen då. Var helt underbart. Även om det inte gick precis som vi hade tänkt oss.

Skulle hämta upp Natta och Elina på centralen kvart över nio. Deras buss var försenad så vi kom inte iväg förrän vid halv tio. Körde på rätt så bra (blev kanske fel väg, vem vet?), vi skulle hinna till Systemet i Karlshamn innan det stängde. Men det stängde ett och vi skulle inte vara framme förrän vid ett, så vi fick köra inom Kristianstad. Där fick vi leta parkering, vilket inte var det lättaste. Men till slut lyckades jag sno en parkering mitt framför näsan på en annan bil. Mohaha.

Handlade på systemet och på BK. Sedan körde vi vidare.

 

Var framme i Karlshamn vid halv två. Jennie mötte oss och sedan gick vi och handlade en STOR chokladask till Marie. Tog sedan med oss alla våra grejer och begav oss hem till Jennie. Fikade lite och tjötade. Sedan åkte vi till Väggahallen och duschade, bastade och fixade oss.

Gick sedan till lokalen och Amir kom och fixade ljus, champagne, is och mycket mer. Så himla gulligt av honom. Sedan sminkade vi oss och fixade det sista.

 

Sen började själva festen. Folk strömmade in och det bjöds på champagne/fördrink och snacks. Sedan var det dags att käka. Elina, Natta och jag hade redan tagit plats i mitten på ett bord. Bara för att vi inte ville sitta ensamma. De andra började fylla på vid sidorna och vi var spända på vad för nissar som skulle hamna bredvid oss. Men ingen lyckades sätta sig där. Det var tomt vid alla platser bredvid oss. Så jävla roligt, faan vad vi skrattade. Men efter ett tag kom det några snubbar och slog sig ner vid oss. Thank God..

Sedan var det mycket dansade, toalettbesök, snack och flirtande. Jag fick smeknamnet ’initiativ-Sköld’.

Jag buggade till och med. Jag, bugga. Så jävla roligt, trots att jag är värdelös.

 

 

Vi gick väl hem vid två tiden och somnade nästan direkt när vi kom hem. Fick iofs gå ner och möta Henke, men det var ganska snart efter att vi kom hem.

 

Söndagen gick åt till att städa i lokalen. Sedan bjöd Marie på mat innan det var dags för oss att åka. Söt som hon är hade hon också packat en fikapåse till oss med massa bullar och clementiner. Sedan var det dags att sätta sig i bilen för hemfärd. Mikael ringde en bit på vägen och sa att det blev en annan bio, en tidigare. Så det var bara att trycka gasen i botten, men jag hann. Bra jobbat av mig.

 

För er låter kanske detta inte som en rolig helg, men det var så jävla ball. Allt som hände. Vet att vi alla hade skitskoj.

 

 

- "shootgun" -

 

So long.


Kommentarer
Postat av: carrii

han var min gympalärare i 8an:P vet inte hur vrf har jag har hans msn faktiskt..

2008-11-18 @ 21:40:38
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0