missing

Nu känner jag igen min blogg.

Har länge känt att något inte stämmer. Men efter förra inlägget så kom jag på det. Bilderna. Det är bilderna som fattats. När jag började hade jag ju alltid bilder med. Sen en dag slutade jag typ tvärt med det. Undrar varför. Men nu ska jag börja med det igen.

Steffi ska köpa mig ikväll, hon vill bli påverkad för att inte svimma i kön. Undrar vad hon är villig att betala för mina tjänster. Jag är ju inte så billig som de flesta tror. Faktiskt.

Kanske får träffa Anna ikväll också. Hade vart kul, saknar henne en hel del.
På tal om att sakna så saknar jag en annan från den hålan också, Nathalie Werner. På facebook står det we are in an open relationship. Och vilket konstigt förhållande vi har, med tanke på att vi aldrig träffas. Nästan så vi har ett open relationship utan relationship. Om det nu går att ha det?



Annie ska vara porr ikväll, kanske får ändra mina klädval för ikväll.. Äh, jag är snygg i allt! (ja, jag vet. men låt mig inbilla mig det i en sekund iaf)


- "ni behöver någon mer rutinerande" -

So long.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0