birthdayparty

Och som vanligt är jag trött när jag sitter här.

 

Fast kanske inte jättekonstigt efter denna helgen. Ska försöka berätta lite kortfattat, orkar inte skriva om allt.

Min kusin Peter, hans fru Camilla och deras två barn Simon och Felicia kom i fredags. Det var fart direkt, vi brottades och jag lärde de 'finns i sjön'. Och nej, vi satt inte och skrek: 'Go fish!' eller 'F U'..

Sedan var det dags för käk och massa tjöt. Fick åka in och hämta bror och Therese som också var på besök över helgen. Sedan satt vi väl uppe och tjötade fram till vid tvåtiden.




Simon, som somnade tidigt på fredagskvällen var ju uppe före tuppen på lördagsmorgonen. Och ja. han väckte hela huset. Så fick väl sovit fyra, fem timmar den natten. Käkade frukost, sen ville Camilla ut och springa så jag fick ställa upp och ta med henne ut på en liten löprunda. Efter att vi fixat oss och så åkte vi till mormor en snabbis för att hälsa på. Sedan in till stan för att käka gott och köpa byxor till Felicia. Sen hem och vila en jättesnabbis innan det var dags att göra sig i ordning för kvällen. Alla kom och det var jättetrevligt. Mycket tjöt om nya saker och gamla minnen åså. Patrik har ju alltid något nytt att berätta. Och som han berättar det, så jävla bra. Och det dracks en hel del vill jag lova. 12 flaskor vin på 14 personer, inte illa. Lägg därtill en del sprit åså också. Jävla supar-släkt är vad jag har. Men det är gött det. 

Sedan spelade vi lite Texas hold'em. Första omgången vann Peter och andra vann jag. Patrik (min kusin) blev sur på mig för att jag spelade av honom pengarna båda omgångarna. Så jag gick hem (visst, vi var hemma hos oss. men ändå) 300 kr rikare. Känns jävligt gött och välbehövligt.

 

Fick ett sms inatt som gjorde mig glad. Hoppas det blir så nu då. Hade varit jävligt kul. Och skön

T.

 

Funderar på att gå och lägga mig nu. Har ju inte fått sova jättemycket nu i helgen, men det har det varit värt. Fast får nog vänta till efter Ensam mamma söker. Sista avsnittet idag och lägger jag mig somnar jag garanterat. Och vill inte missa det, så jag lägger mig efter det och somnar till Wallander istället.

 

Vann förresten matchen mot Aranäs idag. Nu är vi på väg, b-laget. Jeffan var med, gjorde 14 baljor. Inte illa pinkat för en trähäst..

 



God natt, fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0