we belong together

Idag blev det offentligt. Världens bästa Jennifer har återvänt.

Hon vet vad jag känner. Självklart är jag superduperglad att få träffa henne i stort sett varje dag. Kanske kan få mig på bättre humör?
Hon ska iaf göra comeback i A-laget på lördag. Efter en träning, snacka om stjärna. Visst, ännu svårare för mig att ta plats nu. Men det är det värt. Så länge Jennifer är lycklig eller mår bra så är det lugnt för mig.


Ska kolla tempen på mig. Sedan ska jag nog gå och lägga mig. Är bara hemska saker på tv, och det vågar jag inte titta på när jag är ensam hemma. Mamma är ute och ränner på stan, blir väl att jag får hämta henne någon gång inatt. Men jag lär väl inte somna innan dess ändå. Eller jo, kanske. Känner mig rätt så slut. Skulle nog inte tränat egentligen. Men kände att jag var tvungen. Inte vart där sen i söndags..

Den gyllene trion är åter tillsammans.




- " you're on my heart just like a tatto" -

So long.

Kommentarer
Postat av: vickananananna hiribati

åååh gyllene trio? sparkar du ut mig som din superduper roligaste vän? :O :(

2008-11-06 @ 21:41:33
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0