best friends ever

Jag måste bara säga det.

Jag har nog världens bästa vänner. Okej, jag tar tillbaka det. Tar tillbaka nog. Jag har världens bästa vänner!
De är så underbara, söta, roliga.. De finns där när jag behöver, och när jag inte behöver. De ger mig en knuff i rätt riktning. De ställer alltid upp, ger mig goda råd och hjälper mig när jag har det svårt. De försöker få mig att skratta när jag är ledsen, och får de mig inte att skratta så gråter de med mig. De kan hålla sig vakna hela natten tills de vet säkert att jag är i säkerhet.
Ja, vad mer behöver jag säga?

De är JÄVLIGT snygga också, förresten!

Du vet om du ska ta åt dig eller inte. Det känner du.

- "Jag älskar dig!" -

So long.

Kommentarer
Postat av: Vickan is back for good

Är man en bra person får man bra vänner :)

2008-10-09 @ 19:47:12
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0