cleaning lady

Oj oj oj. Vad jag har varit duktig idag (klapp på axeln).

Har städat mitt rum, plockat ur diskmaskinen och rensat i trappan. Helt utan att någon har bett mig göra det. Sedan har jag också hunnit med att kolla lite OTH, Desperate och snart lite Greys också.

Träningen igår var halvjobbig. Var fjompig och grät om vartannat. Ett tag var jag riktigt förbannad, och tror aldrig att jag har skjutit så hårt någon gång tidigare. Jag var så arg, för att det är inte rättvist.
Pratade med Henne igår också. Var skönt att få höra Hennes röst iaf. Nuttan.. Jag vill inte att det ska vara såhär. Hon förstår nog inte hur jävla stark Hon egentligen är.

Ledig idag också, men imöra får jag gå på det som vanligt. Ska bli skönt att det händer något, så jag inte bara går runt och tänker en massa. Sen är det så jävla gött när pengarna kommer också. Så mycket pengar som jag har på mitt konto nu har jag nog aldrig tidigare haft. Känns jävligt gött faktiskt.

Träning ikväll. Får se hur det går. Ska göra så gott som jag kan.


- "it's us against the world" -

So long.

Kommentarer
Postat av: evelina

Nej då, den marcus spelar inte han vad bara där ;P

2008-10-28 @ 22:17:17
URL: http://langfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0