finally

Helgen som jag hade väntat på så länge kom äntligen. Tyvärr gick den över för snabbt. Men det är väl som de säger, tiden går fort när man har roligt..

Fredagen den 26 september var det seriestart. Inte nog med det; Sanna, Sofie och Johanna skulle komma upp och hälsa på mig. Det började med matchen, hann inte träffa folket innan matchen. Vi vann, så jävla gött. För er som inte vet så var det Hisingen vi mötte, och det var så skönt att vinna! (även om jag inte fick spela något. men jag tillförde mycket ändå) Snygga matchställ hade vi iaf! Mer än 621 åskådare kollade på matchen. Snacka om tryck!
Efter matchen var det mingling på glasterrassen. Fick kramat om mina kära vänner från Skåne. Även hon som var rädd för mig. Tyckte jag såg farlig ut när jag sprang in också. Förstår inte, jag som är så snäll? Sedan bar det av hemåt till mig. Vi åt pizza och Vickan åt kanterna. Sedan fixade vi oss och söp te. Efter det körde Maria in oss till stan. Gick in på Trädgårn och var där ett tag. Vandrade sedan vidare mot Bryggeriet där vi träffade Simon & gänget. Chitchattade med de länge. Sedan var det dans (på Brännö brygga?). Vissa dansade mer än andra. Vid tre tiden var det dags att åka hem. Tog ett jävla tag att få med oss hela gänget, men till slut gick det. Träffade Ove som fixade taxi till oss. Svarttaxi och Johanna var så rädd att hon sket på sig. Sanna fann en vän för livet där i framsätet. Nästa gång ska han köra hem henne. Undrar om hon kom ihåg det dagen efter? Vickan släppte vi av och tydligen så hittade hon hem, konstigt..
Vi satt på vidd mitt köksbord för att käka Nutellamacka. Som vanligt somnar Sanna på mitt köksbord. Förstår inte hur hon lyckas vareviga gång?

Vaknade tidigt på morgonen av att Jooi skrattade åt mig. Sedan kom Sofie in och la sig i sängen. Till slut kom Sanna och vi trängdes. Men det var mysigt. Finns det hjärterum, finns det rövplats. Sedan serverades det hotellfrukost a la Sköld. Sedan fick vi göra oss i ordning för att åka in till stan. Någon skulle tvångt shoppa. Såg någon som blev sminkad, undrar vem? Jooi och jag satte oss för att käka, träffade Ask och Anders (?). Sedan gick vi tillbaka till de andra. Sofie, Jooi och jag bestämde oss för att åka hem när Vickan kom in. Kanske för att hon kom, kanske inte. Haha. Vi skulle åka till Torslanda för att titta på Jörgens lag. Medan de andra två töntarna skulle kolla på RIK-Hammarby. Plockade sedan upp de två på backaplan. Åkte hem till mig och käkade, sedan fixade vi oss och Sanna höll på att däcka redan innan vi kommit iväg. (Kanske för att hon välte korthögen?) Hon lugnade ner sig och vi begav oss in till stan. Där träffade vi Sofie och Jooi. Var tvungen att säga hej då till de, de skulle inte med ut. Tråkigt som faan, men vill man inte så ska man inte gå med. Men vi andra hade kul iaf. Satt på Chez hela kvällen med Emil och Doffe. Det var trevligt. Det blev ett jävla kissande bakom elhuset, vill jag lova.
Tog sedan bussen hem, efter mycket om och men..

Söndag morgon vaknade jag hyffsat tidigt också. Gjorde oss i ordning, sedan åkte vi in till stan och släppte Sannisen. Mossan och jag åkte till Allum för att köpa skjorta till pappa och något annat till mamma. Sedan var det match, Sävehof-Lugi. Sävehof vann, hyffsat klart. Och Palle fick storhetsvansinne.

Så fort jag hade sagt hej då till mina kära vänner så saknade jag de. Helt sjukt. Jag bodde nere i Eslöv i nästan ett helt år. Då umgicks vin ingenting. Och så kommer de upp under Partille och jag är helt fast. Och nu Johanna också, fast tror nog att hon fortfarande är lite rädd för mig..


Lite roligt då:
- 3,5 = 350 kr ?
- "Jag vill värma min macka" säger Sanna och öppnar kylskåpet
- Trevlig taxichaufför
- Momma?
- Vickan förstod ingenting
- Kärra vann matchen
- Vickan var rädd att hon skulle gå hem med någon
- Sofie tappade nycklarna
- Nycklarna var inte på pizzerian
- Sofie ville inte ha kaffe och bullar
- Vickan kunde inte backa
- Nycklarna var på pizzerian
- VIP- kön
- Johanna Riex är vänsterhänt
- Jooi kände sig tuff som fick gå in VIP
- Sofie var pappersläggare på toan
- Sanna var taggad inför morgondagen
- Miss Polack var inte sur
- Simmar fiskar?
- Drick så ser de inte om man skrattar eller ej
- Det är lika självklart som att simmar fiskar
- Ove fixar allt
- Hålla andan i tunneln
- Många tunnlar, långa som korta
- "Jag bajsade ut en hel ananas" - Maria
- "Jooi kör inte lika rally som Maria" - Sofie (undrar för vem det var en komplimang?)
- Jooi körde nästan in i han framför, twice!
- "Du har ett hjärta av... SILVER!" - Sofie om Maria
- "Säger de mot attack?" Sofie har svårt att skilja på Torslanda och mot attack
- "Den snällaste sigenaren jag har träffat" - Sofie träffar en sigenare för första gången
- Sanna är asscoach, rövcoach.
- Haj haj, svaj svaj
- Man på systemet går in i rutan
- Sanna hällde ut cider på Marias byxor
- Eller hade Maria kissat på sig?
- Ville Sanna hem till Maria eller inte?
- "Jag får återfall när jag hör er prata" - Vickan
- Är det 40 km/h som gäller på motorvägen nattetid?
- "ÅH, BAMSE!" - Jooi hittar något hon tycker om
- Vad betyder SS egentligen?
- Jooi var rädd för Maria? 
- Vem är Nathalie?
- Vickan B
- Jättekiss bakom elhuset
- Någon pruttade bakom elhuset, väldigt högljutt
- Var ska jag göra av tampongen?
- Bortamatch eller inte, det är frågan

Det hände så mycker mer, men kan inte komma ihåg allt. Hade iaf en toppen helg. Kikki, Bettan, Nina & Kim. Tack för att ni gjorde den helgen så jävla bra. Längtar tills jag får träffa er allihopa igen.


- "det är starkt av dig att kunna göra så" -

So long.

Kommentarer
Postat av: ss?

hahhaha asså jag klarar inte det, måste gå och kissa

2008-10-02 @ 21:25:48
Postat av: carrii

thank you :D

2008-10-02 @ 23:05:57
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: vickan B

ahaahahahahahahahha nina o kim? hahahah gå o prutta lite

2008-10-04 @ 10:58:14
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0