girl theres no one else but you?

E-town imöra.

Skulle blivit Karlshamn, men nu blir det ju inte så.. Men det är minst lika bra det.
Så imöra åker jag. Ska vara hos Ia torsdag kväll och fredag dag. Sedan bär det av till Sofie. Sen på lördag är det kväll med Eslövstjejerna, eliten vill säga. Ska bli trevligt och riktigt roligt att träffa alla igen. Molle, Molle..

Ska bli skönt att komma härifrån också. Även om jag inte är mer än ett samtal borta, så är det ändå skönt att komma härifrån. Åka tillbaka till det underbara. Inte för att jag kan resa tillbaka i tiden, även om jag önskar att jag kunde göra det. Men nu går det inte, och livet är som det är. Och jag har accepterat det, jag gjorde det för ett tag sen.  Men ska ändå bli skönt att komma dit.

Lyssnar på massa 'betyda-någonting-musik'. Så härligt. Ska upp och packa om en stund, sedan ska mor och jag tydligen fortsätta på övervåningen. Vi gjorde visst inte klart allt sist. Crap.

Jag pallar inte dig. Förstår inte hur du orkar. 


- "Hollywood nästa?" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0