i'll do anything for you

Färdig. Åtminstone för ikväll.

Det var roligt att packa upp flyttlådor. Hittade massa saker som jag trodde att jag redan hade plockat upp. Men så var ju icke fallet. Hade på musik, testade kläder och sjöng. Vissa saker sa mamma att jag kunde ha när jag är med i Idol. Tur att man har en mamma som tror på en iaf.

Vissa lägger ut bilder på när de tycker att de är snygga (varför skulle de annars lägga upp de?).
Sån är inte jag. Det kan bero på att jag aldrig tycker att jag är snygg. Därför lägger jag ut bilder på när jag är mig själv, spontan och härlig (ja du vet, sån som jag är).
Hittade lite kläder och byggde olika outfits. Vet att min 80-tals tshirt inte passar ihop med mitt springpannband och mina springvantar. Men det var värt ett försök.



Sen vet jag också att min efterlängtade morgonrock inte är allt för snygg med alla vikmärken efter att ha legat i en flyttlåda sen 1:a augusti.. (Åh, vad jag har saknat den underbara)



Det är ingen bild på mig i bh precis.. Men, det är sån här jag är. Take it or leave it.

Min dator verkar inte vilja vrida på bilderna idag heller. Men den har äntligen lyckats vrida på stövlarna nu iaf. Ganska segt, jag vet. Men förstår inte varför..

Hon ringde mitt i allt. Jag släppte allt jag hade i händerna. Gav Henne den tiden Hon kände att Hon behövde.
Det är jobbigt att vara här när Hon är där borta. Hon sa att jag inte behövde känna så, att jag inte alls skulle känna så. Men det spelar ingen roll. Jag gör det ändå. Jag vill vara hos Henne.

Nu är biljetten bokad. 23:e oktober åker jag ner till Karlshamn och stannar hela helgen. (om inget oväntat skulle hända..)


- "det är ingen som tycker illa om honom, det går inte" -

So long.

Kommentarer
Postat av: seeferaj

Du är så snygg! Grrrr! du är het i rött

2008-10-16 @ 17:15:30
URL: http://emilieseferaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0