I'll go where ever you will go

Seg dag.

Jag har jobbat idag. Men har inte varit på jobbet. Min kropp var där, men inte mina tankar. Mina tankar var någon annanstans.
Ska försöka träna idag. Var ju bara med ute och sprang igår. Kände att inne skulle jag inte göra ngn nytta. Men idag ska jag försöka mig på det.
Har inte hört något nytt idag, så antar att det är samma som igår.

Förresten igår var jag ute i skogen med en av eleverna på skolan. Och när vi kom ut ut skogen och ut på gångbanan kommer en äldre dam gåendes med sitt barnbarn i en vagn. När hon går förbi mig lägger hon en arm på min axel och säger: 'Ni är den bästa personalen, det är underbart att det finns sådana som er'. Ja, det gjorde min dag. Iaf ett tag.

Nej, nu ska jag krypa in i mitt skal igen.


- "Prag ligger väl där borta vid Borås?" -

So long.

Kommentarer
Postat av: carrii

det är någon spring edition:)

2008-10-15 @ 16:46:36
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0