i'll try

Tom. Tom. Tom.

Inte tom som i Tom & Jerry..

Idag skulle jag åkt hem och hälsat på hos familjen Grgic. Men det sket sig. Så jag föreslog för mamma att vi skulle packa upp lite flyttkartonger. (nej, jag har inte packat upp alla än. vart ska jag lägga alla grejer liksom? men vi ska försöka lösa det ändå)
Veckan har snart gått utan att jag märkt det. Dagarna bara går förbi mig just nu, vad har egentligen hänt den här veckan? Imorgon är det liksom torsdag, sen är det fredag. (nehe?)
Längtar till fredag. Hoppas på att komma på bättre tankar, komma ifrån det andra. Fast det kommer jag nog inte göra. Men kommer iaf vara sysselsatt. Den gyllene trion ska göra det igen. Och det ska bli så skönt. Vet inte när det var sist. Vi ska inviga Paulines lägenhet. Passar bra nu såhär innan hon flyttar. Sen får det väl bli invigning av den nya snart också.

Blir iaf stan på fredag efter jobbet. Ska försöka hitta något att ha på mig på lördagen. Efter stan blire till Lillekärr för att kolla på match. Ska Pall och jag vara likadana som sist på herrmatchen tro? Sedan far vi hem till mig och käkar något gott. På lördag blir det match och sen börjar invigningen. Vi beger nog oss ut på stan på kvälla, om jag känner mig rätt.

Kom och tänka på en sak nu, apropå förra herrmatchen. Pauline och jag var ju ganska högljudda. Eller okej, jag då. Men vi hade iaf kul. Så i förra veckan, på onsdagen för att vara exakt, får jag ett sms av Christer. Då skriver han att han sitter och kollar på deras inspelning av den matchen och att man hörde mig. Haha.

Snart kommer mami hem med godispåse och viska börja packa upp. Saknar vissa grejer som ligger nerpackade..


- "he's a beautiful disaster" - 

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0