this week

Lite uppdatering om veckan då.

I tisdags efter träningen åkte jag in till stan för att träffa lite folk som jag bara ÄLSKAR att umgås med.
Vi skulle träffas på Chez allihopa. När jag kom dit var det bara Jessica, Carro och Maria som var där. Jessica och jag beställde en pizza att dela på. Sedan kom Moses, Vlade, Sebbe och de andra. Så där satt vi, 12 stycken en tisdag. Några drack, andra körde. Men mycket tjöt och gamla minnen snackades. Helt underbart var det. Är verkligen glad att jag orkade ta mig in till stan efter träningen. Ångrar mig verkligen inte.

I onsdags då. Träffade Vickan, vi gick och snackade med Phat trick. Sedan hem och göra sig lite i ordning. Plockade upp Malin och Martina, sedan begav vi oss till Torslanda för att titta på handboll, Torslanda-Kungälv. Trodde att det skulle bli en enkel match för Kungälv. Det trodde nog alla, även Kungälv. Men så var icke fallet. Torslanda var bra, de imponerade. Och slog Kungälv. Ganska gött ändå, även om det är tråkigt för det jag känner i Kungälv. Men otippade segrar är alltid kul.

Torsdag var det träning och mat som vanligt. God mat, även om jag inte gillar wok åså. Carro hade tagit körkort, grattis!
Igår plockade Palle upp mig på vägen från jobbet. Åkte hem till mig och tog det lugnt. Palle käkade och jag bytte om. Kunde inte riktigt gå i de kläderna jag jobbat i. Det passar sig inte riktigt.
Sedan åkte vi upp till hallen. Palle och jag hade nog roligast. Och de andra hade nog roligt åt oss. Men Palle, den blonda killen kollade på mig. Han vill ha mig. Haha.
Sedan gick vi hem till mig och kollade på tre avsnitt av One Tree Hill. Sedan somnade vi.
Palle åkte för någon timme sen. Ska göra mig i ordning och sedan åka till Tuve för att kolla hockey. Sedan iväg till träningen. Efter det får vi se vad som händer. Match imöra, vet bara inte vilken. Det återstår att se efter träningen.

Så så äre.

Förresten. Något så klockrent var längesedan jag läste. Ta er tiden, det är så sant så..
http://vicktorias.blogg.se/2008/october/varfor-krangla-till-det-sa-mycket.html


- "Torslanda skakar Kungälv, KB i krismöte med föreningen" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0