tired

Trött, trött, trött.

Vill egentligen lägga mig i sängen och sova. Men kan inte. Inte nu. Det är ju fotboll på tv, Blåvitt-Hammarby. 1-0 till Blåvitt. Så jävla skönt. Tack Thomas Olsson. 
Inte mycket folk på Ullevi nu. Men inte så konstigt. Kallt, mörkt och ingen toppmatch precis. Men skulle jag inte gå upp 05.15 imöra bitti så hade jag kunnat vara där nu. Bara att ta på sig rätt kläder.
Jag vill dit på Blåvitts sista hemmamatch. För då ska väl Alexandersson avtackas. Tycker det är så trist att han ska sluta, att han ska lägga skorna på hyllan. Gillar honom, inte för att han är snygg, utan för hans inställning till fotbollen. När jag fick reda på att han skulle sluta kändes det som att jag skulle kunna börja gråta. Jag gjorde det dock inte, men jag skulla nog kunnat. Svårt att förklara varför, men det kändes så jävla tråkigt.
Visst, han håller inte samma klass längre som han gjorde förr, men ändå!


one of a kind


- "nu ska jag dricka hela vägen hem" -

So long.

Kommentarer
Postat av: carrii

röda barnen o rädda korset, inte hört håkan säga så i sunes jul? ;)

2008-10-08 @ 17:09:56
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0