miss you, guys

Jag tycker synd om dig. Verkligen jättesynd.

Har hoppat runt och läst lite olika bloggar. (Ja, jag har inget liv) Och visa bloggar känns helt meningslösa. Jag säger inte att min blogg är superduperbra och att jag bara skriver bra saker. Absolut inte. Men jag skriver inte bara för skrivandets skull. Flera av de har skrivit helt onödiga saker flera gånger om dagen. Sedan ber de om ursäkt för att de inte uppdaterat bloggen typ fem gånger på en dag.
Visst, några av de skriver på ett roligt och bra sätt. Men det hjälper inte när inlägget säger noll och ingenting. Inget vettigt, inget intressant.. Okej, det kanske har lite att göra med att jag inte känner personen i fråga jättebra. Och jag kanske inte umgås med den eller så. Men ändå.
Fast, jag ska inte klaga. Alla får göra och skriva om precis vad de vill.

Sitter här hemma nu och kollar på textv sid 377. Är derby i Skåne och jag håller tummarna för Eslöv. Hoppas verkligen att de tar de denna gången också! 15-14 står det just nu. Synd att man inte kan vara där.

Jag saknar det. Jag saknar de. Tiden i Eslöv är något jag kommer minnas förevigt. Det var så fantastiskt bra. Jag trivdes som fisken i vattnet (eller var det fågeln?). Träningarna var bra, kompisarna underbara, jobben kanon, staden mysig.. Ja, ni förstår inte hur bra jag hade det. De som såg mig på rätt sätt, de såg att jag mådde bättre då än vad jag gjort innan och gör nu. Det är nästan så att jag skulle kunna säga att jag var lycklig. Nästan. Lycklig är fel ord. Men nästintill.

Och jag säger inte att jag mår skit nu. Men det är skillnad, jag känner det. Tänker ofta på allt därnere, tjejerna, jobbarkompisarna.. Ja, allt. Det är så jobbigt att inte vara där. Att inte leva där.. Det är inte samma sak. Inte alls.

Sammanhållningen på Rönneberga. Finner inga ord..

17-15.

Saknar er så jävla mycket! Ville inte att det skulle ta slut såhär. Inte på det här sättet och inte så tidigt..

Faan osså.

:'(


- "Jag kan inte säga R" -

So long.

Kommentarer
Postat av: ia

hej snäckan gött att vi vann! så himla skönt! saknar dig med son fan! ja den tiden var så himla go när man bara kunde gå hem till varandra o slappa, skratta o gråta med. miss it. hoppas vi ses snart massor med kramar

2008-10-10 @ 15:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0