it hurts

Säger bara Lena PH & Orup. Så sjukt bra.

Visst, jag lyssnade på det i lördags med Vickan B och Sannisen. Men idag när jag råkade trycka in den kanalen kunde jag inte låta bli att titta. De är så jävla bra, båda två. Underbara sånger och härligt gung.
Ja, jag vet. Är en sån riktig 'Svensson' nu. Men det bjuder jag på. Älskar deras sånger.
Så jag gick runt här hemma och sjöng och dansade. Och jag blev glad också. Trodde att det skulle bli svårt att få mig att bli glad idag, men det funkade. Så nästa gång jag känner mig lite nere får jag väl sätta på en skiva med Lena eller Orup.
Att de är så bra kan väl också ha lite att göra med att de är snygga, båda två. Lena Philipsson är skitsnygg och Thomas 'Orup' Eriksson har något manligt i sig som jag tycker om. Han är en hunk. Det är han och Richard Herrey som är mina hunkar..


Ja. Lite tråkigt idag med förlust för båda lagen. Fick vara med och värma upp med A-laget. Skulle få vara med om Sara kände att hon inte skulle klara av det. Annars skulle jag ta av mig och åka till Kärra för B-lagsmatch. Så på uppvärmningen när Sara inte var med så mycket trodde jag att jag skulle få vara kvar, eftersom ingen sa något till mig. Men så var icke fallet. När vi gick in i omklädningsrummet för ett sista snack åså sa Mikael till mig att jag inte skulle få vara med. En minut innan matchen startade. Lite surt, men det var bara att bita i det sura äpplet och åka iväg. Lite jobbigt att Maggan och Classe kom gåendes där utanför hallen bara. Var svårt att vara stark liksom.

Men jag körde rally (som jag brukar) till Kärra för uppvärmning (ännu en gång) och sedan match. Värdelös match av oss alla. Tror bara att det var Grandell och Holmberg som gjorde en godkänd match.
Så ville bara hem och lipa typ. Men så blev det inte, det var ju Lena och Orup på tv.



Nu kommer Parlamentet så får säga adjö till datorn för tillfället.


- "det är alltid skönt med bortamatch" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0