does it matter?

Somnade vid två, halv tre inatt och vaknade vid nio nu. Känns inte helt okej.

Igår skrev jag ett inlägg här, men publicerade det aldrig. Handlade om inget alls, så förstår inte varför jag skrev det. Ville väl visa att jag inte hade något liv eller så. Ah, jag vet inte.

Igår var det match. Först för A-laget mot Somby. De vann, med 42-26 eller något liknande. Hyffsat okej match. Sedan var det dags för oss. Hur man får lägga en match med start klockan 21.00 en fredagskväll har jag svårt att förstå. Men nu blev det ju så och det var bara att göra det bästa av situationen. Och gjorde jag det? Jag vet inte. Känner att det är något som inte stämmer. Men jag vill inte ha så mycket ansvar som jag får där. Jag vill bara hoppa in i 10 minuter och göra något riktigt bra av det. Det tyckte jagatt jag gjorde när jag fick chansen i Avesta och mot Önnered. Men sen dess har jag inte fått chansen igen, undrar varför? Har jag gjort något?
Men iaf, matchen igår då. Jag tillförde väl ingenting speciellt. Vet inte varför det blir så. Men jag är nog sån att om jag har bra spelare med mig så gör jag bättre ifrån mig. Inte för att Jossan, Lisa, Grandell och de andra inte är bra. Det säger jag inte. ABSOLUT INTE! Men det är lättare att spela med typ Martina, Malin och Seffa.  Kanske för att vi har mer samma tänk, jag kanske förstår de bättre, och de kanske förstår mig bättre. Ja, inte vet jag. Tänk då om jag hade spelat med min kära (men ofräscha) vän Bella Gulldén. Snacka om att jag hade varit stjärna. Haha.
Men det börjar kännas lite trögt nu. Två matcher där det har gått skit för mig, rent utsagt. Men så igår när jag blev utbytt kom jag på en sak. Jag har nog för höga förväntningar på mig. Jag har länge trott att jag varit i en svacka, men igår insåg jag att jag är inte bättre än såhär. Tyvärr. Är inte så bra på det jag gör längre. Trist, men så är det. Bara att inse det och gå vidare med livet. Men det är skönt att man får vara med och träna även om man är kass. För jag älskar att träna, mår bra av det och det är skitskoj.

Ikväll är det iaf maskerad. Funderar på om jag ska göra det där innan maten. Men får se vilken humör jag är på. Är iaf sjukt taggad inför ikväll.  Har sett fram emot den här kvällen länge, ända sedan jag fick inbjudan faktiskt. Ska bli kul att umgås med alla sköna en hel kväll.
För er som inte har hört så är det maskerad som står på schemat. Caroline fyllde ju år igår och det ska firas med dunder och brak. Tänker inte berätta för er vad jag ska vara utklädd till, vissa vet ändå. Det var ju tänkt att jag skulle vara utklädd till pruttkudde först. Men det sket sig, fick jag reda på ganska sent. Så jag fick lösa det så gott jag kunde och det blir nog bra till sist. Jag har ju lärt mig att möjligheterna, inte problemen. Så därför blir det nog inga problem.

Catta och Morgan kommer om en timme eller två. Ska bli kul att träffa de. Lite trist att Jeffus inte är med bara. Men är man stjärna så är man i Holland. Och så är det bara. Jag är glad för hennes skull. 


- "Heja nummer 24!" -

So long.

Kommentarer
Postat av: carrii

thanks, din e ganska fin den med ;)

2008-10-12 @ 12:03:07
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0